четверг, 8 августа 2019 г.


В Україні почали діяти нові правила маркування продуктів

   Вже два дні тому, 6 серпня 2019 року, в нашій країні поступово почали змінюватися етикетки товарів у магазинах, тому що в дію вступили нові правила маркування харчової продукції.
  Зміни викликані тим, що 6 грудня 2018 року Верховна Рада схвалила в другому читанні законопроект №8450 "Про інформацію для споживачів про харчові продукти".
   Цей Закон встановлює загальні принципи надання та вимоги до інформації про харчові продукти, що надається споживачам, зокрема щодо маркування харчових продуктів, а також обов’язки операторів ринку харчових продуктів з доведення цієї інформації до інших операторів ринку харчових продуктів та до споживачів.
   Дія цього Закону поширюється на:
а) операторів ринку харчових продуктів на всіх етапах харчового ланцюга, якщо їхня діяльність підпадає під вимоги щодо надання споживачам інформації про харчові продукти;
б) харчові продукти, призначені для кінцевого споживача, включно з харчовими продуктами, що реалізуються у сфері громадського харчування, та харчовими продуктами, що постачаються системі громадського харчування.
   Дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, призначені (вироблені) для особистого споживання, на допоміжні матеріали для переробки та на матеріали, що контактують з харчовими продуктами, якщо інше прямо не встановлено цим Законом.
   Також законом регулюються обов'язки операторів ринку харчових продуктів, відповідальних за надання інформації про харчові продукти.
   Забороняється використання інформації, яка може ввести споживача в оману, особливо в частині властивостей і характеристик харчових продуктів і наслідків їх споживання, а також в частині приписування лікувальних властивостей харчових продуктів.
   Так, тепер, відповідно до закону, інформація про харчовий продукт має бути точною, достовірною та зрозумілою для споживача та не повинна вводити в оману стосовно характеристик, властивостей, складу харчових продуктів. Ця вимога поширюватиметься як на рекламу харчових продуктів, так і на спосіб розміщення та представлення харчових продуктів для реалізації, зокрема форму, зовнішній вигляд, упаковку.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Електронні сигарети потраплять під загрозу в Індії Цього року в кількох штатах США набрала чинності заборона на продаж електронних...